2010. március 23., kedd

Gánt

Szombaton Gánt és a Vértesi Tájvédelmi körzet vonzotta a ládagyűjtögetőket. Ugyanis itt került megrendezésre a II. Geocaching teljesítménytúra. Bizonyára sokan akadtak olyanok is, akik a hangulat kedvéért és ládagyűjtögetni mentek ugyanarra a helyre, ahol a túra is rendezésre került. Mi is közéjük tartoztunk. Ez nem jelenti persze azt, hogy nem kutyagoltunk eleget. Sok helyen a célt szem előtt tartva rövidítettünk és ezzel nehezítettük az útvonalunkat. De így izgalmasabb volt. Volt részünk kerítésmászásban, kerítés alatt mászásban, guruló kavicson való hömpölygésben és meredek sziklán való kapaszkodásban is. A láda felé tartó utat ismertük hála a technikának, de a kocsihoz vezető út mindig rejtelmes volt. Ráébredtünk arra is, hogy a kullancsok felébredtek. Ruhánkról sepertük le a csöppet sem sovány példányokat. A szembe jövő emberek köszöntöttek és integettek egymásnak. Mindenki tudta, hogy mindenkit ugyanaz a cél vezérel. A túránk végeztével meglátogattuk a központot, ahol ragu és fánk társaságában töltődtünk. Remek időnk volt és a látottak is új erővel töltöttek fel egy újabb kiruccanáshoz.
- bodajki kálvária, az úton

- fentről másztunk le, a zöld szikla

- egy találat, Csókakő vára

- megint egy találat, üzenő szikla