2010. március 15., hétfő

Hétvége

A hétvége kábulatban telt. Nem nagyon tudtam magammal mit kezdeni. A szeles-esős idő nem hozott valahogy lázba.
Pénteken elvittem az autót fényképeztetni. Már magam sem tudom, hogy hányadszor. A parkolóban egy anonymus illetőnek sikerül olyannyira ügyesen kivenni az ívet, hogy lezúzta a lakkot a kocsinkról. Persze aztán kereket oldott, pontosan úgy, ahogy ezt kicsi országunkban szokás. Mert hát akkor elveszik a biztosítási bónusz. Szombatra a kocsi pontosan úgy nézett ki mintha egy rallyról jöttem volna haza. A valóság pedig az, hogy csak a sózóautó talált telibe az egyik kanyarban a pernyés kavicsos mixével. Ebből következően nem nagyon volt mentségem. Kocsit kellett mosni. Mivel jelenleg nem működik az autómosó kénytelen voltam mindezt kézzel elvégezni egy kis vapoló segítségével. Ezzel remélem letudtam az évi kocsimosás adagomat.
Este egy kicsit összeültünk pókerozni a barátokkal. Meglepően sikertelen lapjárás volt soron mindnyájunknál. Akinek már volt két párja már ujjonghatott a győzelem reményében. Vasárnap pedig egy-két filmet megnézve múlattuk az időt.

2 megjegyzés:

muci írta...

Ha-ha nagyon vicces, de ezzel az egy kocsimosással nem tudtad le az egész évit, persze ha innentol kezdve mosóba viszed, az más :).

dodi írta...

...a sor is finom volt.