2010. június 7., hétfő

Corvette

Avagy hogyan törjünk össze egy Corvette-tet egy perc alatt? És mindezt élőben látni a második sorból adrenalinemelő élmény volt. Pénteken szemerkélt az eső. Győrben a Galántai úton a híd előtt seggembe állt főhősünk. Nem szeretem a tülekedőket, így hát lehúzódtam a jobb sávba. Hadd menjen. Majd visszasoroltam a balba. Láttam, ahogy jobbra vág át két kocsi között, hogy előbbre kerüljön 10 métert. Majd vissza a bal sávba, hogy újabb 10 méterrel jusson előbbre. Ekkor egy kicsit túllőtte a gyorsulást és kifarolt. Azt hittem, csak trükközni akar a forgalomban. De nem. Mert a farolás után egyenesen a szalagkorlátot vette célba. Úgy hullámzott a korlát, mintha csak papírból lenne. Bekapcsoltam a dupla villogót és elkezdtem kerülgetni a szétrepülő darabokat az úton. Az ütközés után visszapattant az útra és a kábulatban áthajtott a szembesávba. Majd lehúzódott jobbra. A sofőr megszédülve kászálódott ki az autóból. Szerencsére másnak nem esett baja. Csak a vagány csávó szívta meg az esetet. És hát valljuk be megérdemelten...
- szalagkorlát, lehúzódás, a bal oldal (milyen lehet a jobb?)

1 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

ou, azt hiszem egy életre megtanulja, hogy egy ilyen izomautóval esöben óvatosabban száguldozzon
szegény corvette :(