2010. június 21., hétfő

Čukárska Paka

Ez volt az első Whereigo ládám. Meg is szenvedtem vele. Persze nem volt sem nehéz terep, sem bonyolult feladvány. Csak a technika játszadozott velem. Ja igen, mi is az a Whereigo? Ez egyfajta idegenvezető funkció a navigációban. Több szakaszt kell bejárni mire eljut valaki a célhoz. És minden szakasz végén van egy kérdés, amire felelni kell. Persze ha nem jó a válasz lehet elölről kezdeni. Így minden egyes válasz bepötyögése izgalommal jár. A második szakasz után minden ok nélkül újraindította magát a GPS. Na kezdhettem elölről. De most már minden szakasz után készítettem biztonsági mentést. A negyedik szakasznál jött a figyelmeztetés. Fogy az időd, találj meg egy dátumot a sírkövön. Persze olyan napállásnál, amilyenben itt jártam leolvasni végképp nem lehetett, csak kitapogatni a szükséges számokat. Ezután irány a cél. Közel vagyok, 5m. Egyszer csak átugrott a kijelző 200m-re. Na ekkor teljesen elszálltam a céltól. Az egyik geokollégának köszönhetően másodszorra meglett a láda egy kis kódfejtést követően. Nem volt egyszerű, de megérte. A láda szép kis zsákmánynak bizonyult tele bogarakkal és érmékkel. Remek kivitelezés és álcázás aminek megtalállása nagy örömmel töltött el...

- emlékmű, erről kellene leolvasni a dátumot?









- találat, szép kis zsákmány








Adatok: GC1G8J1

Nincsenek megjegyzések: