2010. január 15., péntek

Csomagocskák

Ami késik az nem múlik. Már ami az online rendeléseket illeti. Megint jött egy csomag. Nem is egy. Három. Elmentem értük a helyi postára. Ők már megszokták, hogy ha megyek mindig csomagért megyek. De most csak az én csomagjaim voltak ott. Amit már napok óta kerülgettek. A szívükhöz nőttek. Meg is jegyezték, miközben cipekedtem ki az ajtón:
- Milyen üres lett így az iroda, hogy elmentek a csomagok.
Szeretem Csehországot. Innét mindig megkapom, amit akarok. Azt, hogy mit rejt a csomag még én sem tudom :D. De majd kiderül...

3 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

Akkor végre megjött a karácsonyi ajándék :)

Csiba Mátyás írta...

És mit rejtettek a titokzatos csomagok? Nagyon sejtelemes lett a poszt. Én személy szerint most már kíváncsi vagyok.

GR írta...

Még nem volt rá lehetőségem foglalkozni velük. De biztosan kiderül majd...