2010. január 4., hétfő

Első munkanap

Éppen azon gondolkodtam, hogy hogyan is teltek el az ünnepek. Azon kívül, hogy rohadt gyorsan és remekül. És hogy mit is csinálhattam. Fogalmam sincs. De bizonyosan sok mindent. Új évet nyitunk, és nem várom el ettől az évtől, hogy jobb legyen. Csak olyan, mint a tavalyi. Gondolataimban valahogy mindig minimalista voltam. Már ami a megélhetést illeti. Ha reggel nem jöttem volna a kollégámmal akkor már 4 órakor tuti itt dekkoltam volna a munkában. Már három órától vártam a pillanatot, hogy felkeljek. A héten lesz egy állami ünnep. És ha minden igaz, akkor már csak 9 munkanap a síkirándulásig. Eszembe jutott egy gondolat: Tűzzél ki magad elé kis célokat. Így mindig sikerélményed lesz mikor ezeket teljesíted. A sok kis cél pedig elvezet álmaidhoz...

Nincsenek megjegyzések: