2010. május 13., csütörtök

Hidas

Érdekes utacskát vettem észre a térképen Hidason. Kíváncsi voltam mi leledzik arrafelé, így kora reggel nekivágtam az útnak. Ha szűk, helyenként hullámos földutakon kell közlekedni mindig átérzem a terepjáró hiányát. Az állatkák még nem vonultak vissza rejtekhelyeikre. Így utamat számtalan fácán, kacsa és nyúl keresztezte. Nem nagyon zavartatták magukat ahogy elhaladtam mellettük. Az út végén piramisba botlottam. 1919-ben egy leszállni készülő repülő zuhant le itt fedélzetén M.R. Štefánikkal. A piramis alakú emlékművet az áldozatok emlékének állították. Nem messze innét rálátni a repülőtérre és a védett övezetben egy gömb alakú dologra. Olyan víztároló forma, csak szögletesebb. Mikor közelebb mentem a biztonsági kamerák rám meredtek. Így hát biztos, ami biztos mosolyogtam. Hátha benne leszek a TV-ben:). Érdekes módon a reggeli futók és kerékpárosok már útra keltek. Nem lepődök meg azon, hogy erre mozdulnak ki ők is. Hiszen friss levegő, állatkák és nyugalom tölti be ezt a vidéket...

- úton, úton, útfélen









- márpedig piramisok vannak itt is:)









- pozsonyi reptér, valami ami, nyugalomterápia (klikk)






Adatok: GC1D530

Nincsenek megjegyzések: