2009. június 11., csütörtök

Egy láncfűrész napja

Reggel, mint mindig mit sem sejtve porosodtam a garázsban, már nem tudom hányadik napja. A világ valahogy kizárt a működéséből. Egyszer csak felvillant a lámpa. Csak nem akció lesz? - reménykedtem. De igen! Bár texaszi nagyapám történetét nehéz lett volna túlszárnyalnom, de a kis munka is megtette. Na irány fel az emeletre. Fura, ilyen anyagba még nem haraptam. Ajtófélfa és padló. Fura egy megoldás, de legalább a munka könnyű és nem unatkozom. Hogy mire kellhettem, csak később jöttem rá. Két helyen átrágtam az ajtókeretet. A padlóba pedig hosszú rézsüt vájtam a szoba teljes hosszában. Aztán csak vártam, hogy mi lesz ebből. Az emberállat kiszedte az ajtót, és a padlóba pedig kábeleket próbált elrejteni. És megint csak sötétség, várhatok a következő lehetőségre...

2 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

csaknem a hazimozi keszul?

GR írta...

Azt nem lenne egyszerű láncfűrésszel elkészíteni. De a szoba az már egész jól áll.