2009. június 10., szerda

Liptói vár kicsit másképp

Persze a Liptói várhoz nemcsak azért mentünk, hogy lássuk hol végezték ki Jánošíkot. A céljaink között szerepelt az első geoláda megtalálása is. Egyelőre még költségbarát változatban járjuk utunkat, ami abban nyilvánul meg, hogy kocsi GPS-t használunk (Garmin Nüvi 200-ast). Még nem tervezzük, hogy vásárolunk erre a célra alkalmasabb navigátort. Egyszerűen csak át kell kapcsolni gyalogos üzemmódra, esetenként légvonal távolságmeghatározásra, és már kész is. Majd még meglátom milyen tapasztalatokra teszek szert ezzel a kütyüvel. Mivel a pontossága egy ilyen gépnek 1-2m így is akad terület, amit át kell böngészni. Pár perc keresés után meg is lett a doboz. Egy követ kellett kivenni a várfalból, és ott lapult mögötte a láda. Örültünk, hogy sikerrel jártunk hiszen megküzdöttünk a dobozért. Adatok: GC1R6GK








2 megjegyzés:

G írta...

A Jeep-pel egyutt orokoltem egy GPS-t. Terkepet szereztem ra vadonatujat khm... ingyen:) Csak van egy nagy hatalmas hibaja amit utalok: nem mutatja a koordinatakat (sehogy) es nem is lehet celnak koordinatakat megadni, csak cimet. Szoval ilyesmi mokakra alkalmatlan.

Offtopic: ird mar at a "Blogger: Content Warning" feliratot nyulnyomra:) Ha mar ott van.

GR írta...

Én is a kocsihoz kaptam a Garmintól a legegyszerubbet. De ezen megy a dolog simán.
És eddigi tapasztalatok szerint eléggé pontos. A liptói ládánál a nullánál pont alattam volt a doboz.