2009. július 11., szombat

Hastánc

Csütörtök este hullafáradtan érkeztem haza a munkából. Még jó, hogy pénteken otthoni munkanapom van. Legalább utazni nem kell. Vacsora közben kiderült, hogy este héttől lesz hastánc bemutató a Class Cafe-ban. Nem sok kedvem volt hozzá, de nem kérettem magam mikor az indulásról volt szó. Mint utóbb kiderült egy hatalmas buliból maradtam volna ki.
Leültünk a kinti teraszra és vártuk, hogy elkezdődjön az előadás. Rázták is a csajok rendesen a pörgős török zenére. Az egyik számuk mintha egy afrikai termékenységi tánc lett volna. A közönségből két férfit kiválaszottak, akiket beöltöztettek basáknak. Aztán pedig táncos csajokat toboroztak a közönség soraiból. Valahogy sejtettem, hogy nem kellett volna olyan aktívan a Mariannára mutogatnom, ugyanis én lettem az áldozat. Kicibáltak, de én se kérettem magam. Rámkötöztek egy kötényt, meg valami gyöngyös fejfedőt. Csak később a fényképekből tudtam meg, hogy valójában miért röhögött rajtam mindenki.
A feladat egyszerű volt, csak hastáncolnom kellett. Persze úgy, mint egy nő. Csak hát nekem nincs akkora csípőm se seggem. Úgyhogy úgy nézhettem ki táncolás közben mint egy lábraállt hernyó, ami fel akar kapaszkodni a bokorra amelyről leesett. Aztán beindult a has-dance. Még török vonatozás is volt az asztalok körül. Az előadás végeztével a közönség megszavazott legjobb amatőrnek. És még könyvet is kaptam Szexvadászok címmel az Extázis könyvek sorozatból. Először amikor kibontottam azt hittem, hogy harisnyakötő. Később a török hangulat átment mulatósba diszkóval kombinálva. Így történt, hogy a csak éjfél után jöttünk el a tíz órai zárás helyett. A végén a tulajdonosok még meg is hívtak minket egy-két italra. Nagyon jó volt a társaság és a hangulat is. Jövő héten a kubai esten ismét találkozunk. Hangulatvideo itt.

1 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

"Úgyhogy úgy nézhettem ki táncolás közben mint egy lábraállt hernyó, ami fel akar kapaszkodni a bokorra amelyről leesett" - LOL; ennél jobban nem is fogalmazhattál volna :)