2009. július 14., kedd

SÜN, SÜN, SÜN

Egyszerűbben, csak egy süni vagyok. Mindenféle politikai fennhangtól mentes süni. Egy sünállat. Tegnapelőtt este találtak rám, ahogy a kutyák ugattak és böködtek a hangyák pedig inváziót indítottak ellenem. Még kicsi vagyok és ezek a bolhák és tetvek rohadtul csípnek. Befújatnak parazitairtó spray-jel. Hehe, nagy megkönnyebbülés, bár az elején megijedtem megérezve azt a furcsa szagot. A befújatás után csak úgy potyogtak rólam a bolhák. És még szállást is kaptam. Olyan ideigleneset. Az emberállat megígérte, hogy szabadon enged ha megerősödöm. Tiszta luxus. Jobbra a tej, balra a rovaros-sonkás tál. Mi kell még? Rohangálhatok is kedvemre.__Ahh, belefáradtam a napba és a sok idegeskedésbe. Megyek alszom. Jó éjt. Ivásvideó itt. Evésvideó itt.

2 megjegyzés:

G írta...

Szupercuki. Vigyazzatok ra;)

muci írta...

Cukinak cuki, csak büdi és csámcsog. Gondolom nem véletlenül kapta a sündisznó nevet.