2009. július 8., szerda

VOLT-Negyedik nap

Ismét kihajtott minket a meleg a sátrainkból. Úgyhogy irány a MOL töltőállomás. Kupakhorgászással, autóversenyzéssel, gladiátorcsatázással és vízbombázással múlattuk az időt. Arra is rájöttünk, hogy nem csak szivatásból adták ránk a védősisakot. Ugyanis sikerült teli lendülettel lefejelnem célbaérkezéskor az egyik táblát. Aztán következett a szokásos csapatépítő tréning a sátraknál majd a bungee jumping.





Már alig vártam a Quimby koncertet. Szuper volt, csak a ráadásszámok nem voltak pörgősek. Aztán következett a másik húzónév a fesztiválon Marilyn Manson személyében. Az első számot megvártam, aztán irány a nosztalgiabuli a BLOKK zenekarral. Őket sem ismertem, de valahogy nem tudtam kiszakadni a sátorból mikor meghallottam a régi ritmusokat. Aztán pedig a Kaukázus, majd egy kis cigánymuzsika éneklési szándékkal. Megismerkedtem Joe és Wayage kíséretében egy csajszival Kecskemétről. Valahogy így kezdődött az ismerkedés részemről: "Hali, tudatos a rejtett piros-fehér-zöld hullám a fülbevalódban?". Azóta is ezzel szívatnak. Joe azt hitte, hogy pattintás következik. De a csaj olyannyira megnyílt, hogy amikor mentünk tovább bulihelyszínt keresni ezt mondta: "Ha valami jó helyet találtok gyertek vissza értem is!". Mondtam is a skacoknak, hogy jó pofa a csaj menjünk vissza érte, de valahogy ez süket fülekre talált.





A reggelig tartó bulit a színpadok között lavírozva a Noisia és DJ Jokó bizotsította. Még a palacsintakészítő csajjal is táncoltam. Láttam, hogy rázza a seggét. Hát odaálltam és a pult túlsó felén én is elkezdtem segget riszálni. Majd jött a két kéz jobbra, majd két kéz balra dance. Laza volt. Egész reggelig pattogtam, mint a gumilabda. Szeretem ezt a fajta ugrabugra dürümdürümöt. A reggeli hangulatot a cool terasznál leírni nem lehet. A buli kint zajlott a gödör két partján. Hat óra körül a nap is felkelt, ami kicsit elszomorított, mert a fesztivál véget ért. Nagyonis jó VOLT!




UPDATE: Hangulat videók reggel fél hatkor: VIDEO1, VIDEO2, VIDEO 3, VIDEO4

4 megjegyzés:

Vajas Peti írta...

"Hali, tudatos a rejtett piros-fehér-zöld hullám a fülbevalódban?" Ez szállóige lesz:), meg ez lesz a csajozós szövegem, vagyis a fülbevalóra fogok rákérdezni:)

GR írta...

Vannak video updatek....

Bigyor :) írta...

uramatyam a 4. video nagyon ut, de a tobbi is komoly

muci írta...

Ezt a napot irigyeltem toletek a legjobban. Jó lett volna ott lenni :o).