2009. szeptember 8., kedd

Győr - Radó sziget

Vasárnap elhatároztuk, hogy átugrunk Győrbe moziba. Előtte az asszonyt kiraktam az Árkádban hadd vásároljon kedvére. Én pedig nekiálltam ládákat keresni. Célom a mesterségesen létrehozott Radó-sziget körüli ládák begyűjtése volt. Volt eset, hogy 4méter magasban kotorásztam egy odvas fa törzsében sikertelenül, mivel a láda nagy valószínűséggel eltűnt. A zsinagóga körül sikerült emberi potyadékba lépnem. Bloah, nem kellemes dolog. De szerencsére könnyedén megváltam tőle. A bazilikánál egy muki furcsán figyelt engem miközben célirányosan keresgettem a csatorna körül. Vártam már mikor fog megszólítani. A Radó-sziget szépen kiképzett parkkal épp a Vaskakas bábszínháznak adott otthont a gyerkőcök örömére. Úgy három óra böngészés után már nem volt kedvünk lerakni a seggünket a moziba. Ígyhát elindultunk hazafelé. Mozi majd legközelebb.
- átépített híd, odvas fa












- zsinagóga, karmelita templom












- Radó sziget felé menet, bazilika












Adatok: GC1XCR3, GC1PJ9K,GC1HXPJ, GC1K7KB ,GC1HX1Y, GC1HWYQ

Nincsenek megjegyzések: