2009. szeptember 17., csütörtök

Polus City Center

Mint minden bevásárlóközpont tele emberekkel. Vannak köztük olyanok, akik már megszokásból sem csinálnak mást, mint ülnek a padokon és az arrajárókat figyelik. Hogyan fogok én itt ládát keresni? - kérdeztem magamtól. Úgy, hogy próbálok elvegyülni. Kezembe fogtam egy katalógust, és elhatároztam, hogy eljátszom az unatkozó bámészkodó pozsonyit miközben itt-ott a GPS-re pillantva próbálom bemérni a célomat. Nem volt nehéz helyen, csak vigyázni kellett, nehogy valaki meglásson. Miután magamhoz vettem a ládát elvittem távolabb a megtalálási helytől, hogy feliratkozhassan a listára. Úgy tettem mindezt, mintha csak olvasnán a katalógust. Aztán belecsúsztattam a ládát a belső zsebembe és nyomás vissza a megtalálási helyre. Jöttek valakik mögöttem. Lassítottam. Megelőztek. Azután a ládát kiveszem a belső zsebből és feltapasztom egy szempillantás alatt a megfelelő helyre. Na ez is megvan. Jöhet a következő... Adatok: GC15J9M, GC1W6G4.

Nincsenek megjegyzések: