2009. október 16., péntek

Bősi vízierőmű

Szerdán volt utam Bős felé. Gondoltam magamban akkor már teszek egy kis kitérőt a vízierőmű körül. Először a bal oldalon járkáltam egy kicsit, majd a jobb oldalt vettem szemügyre. Ijesztő volt a különbség. A bal oldal békességét és harmóniáját a jobb oldal agresszív támadó jellege váltotta fel. Gondoltam csinálok egy-két képet. Ahogy közelebb mentem egy hullám a peremnek csapódva rajtam landolt. A jobb lábam teljesen, a kabátom két harmada és a fejem csurom vizes lett. Mit is mondjak. Üdítő érzés volt a 4 fokos víz. De azért nem kellene minden nap. Gyorsan bepattantam a kocsiba és teljes fűtéssel irány haza.
- a nyugodt oldal erre-arra








- uszályfal, amit a javításokhoz használnak, konzolok








- a kilencedik hullám, meg a tizedik








Adatok: GCTZXF

Nincsenek megjegyzések: