2009. október 13., kedd

Esztergom

Péntek délután összepakoltunk, hogy meglátogassuk a nagyszülőket Kürtön. Sajnos már régen nem jártunk errefelé. Az utat összekötöttük a párkányi Simon-Júda vásárral, meg egy kis városnézéssel Esztergomban. A vásár területéhez közel parkolva levettem a kocsiról a kerékpárt valahogy sejtvén hogy engem a vásár nem fog annyira lekötni. Egy darabig sétáltunk a nagy alapterületen megrendezett vásárban. Aztán az asszonyt szabadon engedve nekivágtam a kerékpárútnak Esztergomban. Jó három óra alatt egész szépen sikerült bebicikliznem a várost. Persze voltak olyannyira meredek részek is, amiknek már nem vágtam neki. Nehéz volt a ládagyűjtés, mert mindenütt rengeteg ember mászkált. Az idővel pedig szerencsénk volt. Dunaszerdahelyen és Komáromban is szakadt az eső. Itt meg semmi. Miután találkoztam az asszonnyal kocsival még felmentünk a kilátóhoz és a kálváriához. Vasárnap pedig elindultunk hazafelé.
- az odaúton, Mária Valéria híd






- bazilika









- kilátás a Vaskapu menedékháztól, Kálvária-kápolna, kilátó






Nincsenek megjegyzések: