2009. október 8., csütörtök

Harisnyaember

...fogmosás közben figyelik a hátad,
a lábszárad ölelve állnának ott.

Hogyan kerülnek oda, a zuhanyba?
Egy perc, két nap és egy durva hét.
Legtöbbjük mintha csak egy harisnyaember volna,
nem tudják, hányan is lesznek még.

Eggyel többen ülnek a zuhanyban
s az új fiú addigra elmondott mindent...

Rájöttem arra, hogy a feleségemnek van művészi hajlama. Eddig azt hittem, hogy csak nekem vannak furcsa hobbijaim, de neki is van legalább egy. Nagy valószínűséggel még ő sem tudja, hogy mi az. Hát elárulom. Szereti a zoknikat bevizezve a zuhanyzóba vágni. Ebből különféle amorf, vagy jelen esetben nem is annyira alaktalan művek születnek. Ez a tegnapelőtti változat. Azóta bővült az eddigi két zokni még két társukkal és egy csoportos gruppenban nyomatják a zuhanyzó sarkában. Erről képet nem készítettem, nem volt akkora művészi értéke, mint a képen láthatónak. Mikor megpillantottam rögtön Zazis hangulatba kerültem, mondhatni Zazi a zuhanyban.

2 megjegyzés:

muci írta...

De gonosz, ezért ma nincs vacsi!:)

GR írta...

Nekem tetszik__te művísz:D!