2009. október 26., hétfő

Metró felé

Pénteki küldetésem volt a összeírt bevásárlólista tételeinek begyűjtése a pozsonyivánkai Metróban. Kilenc órakor vágtam neki az útnak, de valahogy csak kettőre érkeztem meg a bevásárlóközponthoz. Tettem egy kis kitérőt Éberhard, Fél, Dedinka, Cseklész felé. Sokat gyalogoltam a határban valahogy azon kapva magam, hogy mindig meg-megállok és nézelődök erre-arra. Valahogy magukkal ragadtak az ősz színei. Egyre hangulatosabbá vállnak az erdők. A ládázás közben folyton összekoszolódtam mert majdnem mindegyik láda el volt ásva. És hát valahogy hozzájuk kellett férkőznöm. De végülis mind meglett és a Metróban csak egy kicsit néztek rám furán a picit koszos terepszínű ruhában. Két órát tartott mire megpakoltam a kosarat, de a küldetést sikerrel teljesítettem...
- három hercegnő, kapás van















- Szent Anna kápolna









- hattyúdal libákkal és kacsákkal, a misszió teljesítve








Adatok: GC1DH7F, GC1H5VP, GC1DNB9, GC12C4Z, GCVGDN

2 megjegyzés:

muci írta...

Csak a tejről ne feledkeztél volna el :):):).

GR írta...

Hát az úgy volt, hogy én a tejet elkészítettem. Csak a kocsira már nem tudtam felrakni. Így lepakoltam egy részt a kocsiról. Aztán elkezdtem újta építkezni a sörökkel alapozva. Aztán a tejek meg valahogy ott maradtak a földön:D.