2009. október 12., hétfő

Új teló

Hát mivel lejárt a T-mobile szerződés új telefont kellett volna választanom a kínálatból. Csak hát most is, mint mindig nem találtam megfelelőt, vagy rohadt drágák voltak. A régi SE K750-essel három éven keresztül tökéletesen meg voltam elégedve. Csakhogy azóta jött a geocaching. Így az új telórnak a következő kritériumoknak kellett megfelelni: beépített GPS, és ne legyen csúszós-mászós, forgós-bukós, lökős-tolós. Így már csak egy telefon maradt: Nokia 5800-as. Persze a T-Mobile kínálatban nem volt. Mivel az Orange forgalmazta feladtam egy hirdetést, hogy nekem ilyen kellene. Találtam is egy mukit, aki az Orangeből kivette ezt a telefont, én pedig kivettem neki a T-mobile kínálatból egyet hozzáfizetéssel. Az Orange a telefonba telepített mindenféle saját beállításokat, ami persze nekem nem kellett. Így hát irány a dunaszerdahelyi Nokia. Mondom nekik lökjék föl rá az eredeti Nokia szoftware-t. Nem merték, mert hogy elveszik a jótálás, meg mindenféle rizsa. Na egy csörgetés ezután a pozsonyi Nokiába. Perszehogy nekik nem gond a dolog, megvárásra megcsinálták egy tizesért és belőttek rajta mindent. Persze mindezt igazolással a jótálási papírra. Na ennyit megint kicsiny városunkról és a hozzá nem értő emberekről. Egyelőre minden jól megy rajta, úgyhogy jó vételnek tűnik...

3 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

a legegyszerübb azt mondani, hogy nem lehet, vagy ha lehet, akkor mindent ki kell cserelni es persze jotallas nelkul, a valos ar X-szereseert. Lasd csak a mazda szalont. Nem is csodalom, hogy becsodolt. A DSi nokia szalon is lehet hogy a peldajat koveti majd

e1 írta...

SE C702-est kellett volna venned, abban is van GPS. :) SW csere pedig 7 euró, ráadásul otthon is elvégezhető.

GR írta...

Azért a navigáció végett jobb a nagyobb display. Az hogy érintős nálam csak előny. Eddig a cerkát még nem is használtam. Azt hiszem az én körmeimre lőtték be:D.