2009. november 8., vasárnap

60as évek

Néhány nappal ezelőtt megnéztem az Illés-Metro-Omega nagykoncert DVD-t. Az Illés együttest egyenesen imádtam. Már régebben meg szerettem volna hallgatni a repertoárjukat. Csak hát nem volt olyan egyszerű hozzájutni az albumjaikhoz. A hétvégi geoládázást a nyomasztó idő elmosta. Hát hova máshova is szorulhatnék ilyenkor a győri Árkádban, mint a műszaki áruházba és az Alexandrába. Csak bámészkodtam erre-arra, valahogy el voltam magammal. A CD-s standnál pedig megpillantottam a képen látható CD-ket. Kosárba velük. A Bródy koncert két éve az egyik legjobb koncert volt a soproni Volton. Érdekes volt így vásárolni. Már kezdem megszokni, hogy minden postán jön, minden ami CD, könyv, vagy technikai cucc. Az Illést hallgatva imádom a 60-as évek hangulatát. Nagyon bejön. Mindig is mondják rólam, hogy retros vagyok. Tulajdonképpen most is, csak az eddig nyolcvanas évek hangulatához képest még húsz évvel visszapörgettem az időt. Ha esetleg van valakinek más Illés albuma, vagy Fonográf, Bródy stb. kölcsizhetné egy koppintás erejéig...

Nincsenek megjegyzések: