2009. november 18., szerda

Páros péntek 13

Így utólag átgondolva érdekes volt a pénteki nap. Majdnem minden csak másodszorra sikerült. Jópárszor voltam a Plázában, de most sikerült eggyel előtte letérnem a gondolt parkolóba. Aztán rögtön gyanússá vált a dolog, amint szembe találtam magam a kórház felirattal. Mikor be szerettem volna menni az épületbe a bejárati ajtó nem nyílott. A mellette levő szerencsére igen. A moziba 2x2 jegyet vettem. A WC le volt zárva az ételsaroknál. A másikat is csak másodszorra találtuk meg. A férfi mosdóban a csap amelyikhez odaálltam nem ment. Csak a mellette levő. A kézszárítók közül is csak az egyik ment. Persze az, amit másodszorra próbáltam. Elgondolkodtam a sok-sok páros egybeesésen. Nem idegeskedtem. Ez egy ilyen nap, gondoltam...

1 megjegyzés:

GR írta...

És persze rossz ajtón mentünk be a moziba. Rögtön gyanús lett a film, így aztán termet is váltottunk:D.