2009. november 2., hétfő

Komárom

Szombati napomat komáromi kincskeresésre állítottam be. Reggel nagyon sűrű ködre ébredtem. Bizonytalanul vágtam neki az útnak. De Tanynál mintha a ködöt elvágták volna és örömömre ragyogó napsütéses időbe ment át. A magyar oldalon barangoltam az erdőben a Dunakanyarnál jó fél órán át keresve a ládát, a Monostori erődnél és a Rüdiger tónál. A tó hangulata magával ragadó volt a kis szigettel a közepén, a hogászokkal és a nádban úszkáló kacsákkal. A szlovák oldalon a tiszti pavilon épülete, az Európa udvar, maga a belváros és a hajógyár körbejárása okozott örömöt. Estefelé még megálltam dióért és tökmagért Gúta felé kitérve valahol a világ végén. Bele is fáradtam a napba. De a fáradság nyugalommal és elégedettséggel töltött el...

- vasúti híd, Dunakanyar, az erőd felé






- hajógyár, fura találat, a Vág vége






- tiszti pavilon, Európa udvar, Erzsébet híd





Adatok: , GC1XMGG, GC1MN14, GC1840, GC1V71Y, GC1V6WB, GC14C7X, GC1MQ3A, GC1KNCJ, GC14R41, GC14C96

Nincsenek megjegyzések: