2009. november 6., péntek

Köpölyözés

A köpölyözés nem más, mint egyfajta vákuumterápia. Hevített üvegharangocskákat helyeznek el a test külömböző részein. Javítva ezzel a vérellátást, a salakanyagok távozását és helyreállítja a test energiapályáit. Tegnap este kipróbáltam ezt az eljárást. Csak feküdtem és fokozatosan kerültek fel rám a különböző méretű harangocskát. Egyesek csak felcuppantak, némelyek pedig huzogatva vándoroltak a test felületén. Kívülről állítólag szörnyen néz ki ez az eljárás. Én még ilyet nem látván csak arra figyeltem milyen érzést vált ki a testben. És meglepően kellemes volt. Érdemes kipróbálni. Az izomfeszültség pillanatok alatt csökkent és a végére már majd szétcsúsztam a lazaságtól. Érdekes az is, ahogy a felcuppanáskor egyes harangocskák vándorolnak. Főleg ott, ahol van valamiféle csúszás a gerincen. A kezelés után a testen piros foltok maradnak egy ideig. Nem baj, majd azt mondom, hogy elvittek az ufók:D. Azt hiszem ma nem megyek úszni. Vagy ha mennék is nagyon rövid idő alatt enyém lenne az egész medence...

1 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

elég elrettentöen néz ki a képen a kezelés eredménye. Olyan mintha téli szalámival lenne telerakva a hátad :)