2009. november 3., kedd

Boris Becker

Hétvégén krizantémot kellett vennem. A beszélgetésem az eladóval valahogy így nézett ki:
- Boris Becker krizantémot kérnék.
- Hogy milyet? (Na itt fagyott le a beszélgetésünk.)
Mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne válaszoltam.
- Hát Boris Beckert.
- Hhe(rejtett mosoly). Az hogy néz ki?
- Nem tudom, de mindjárt megkérdezem. (Jöhetett a telefonos segítség) Olyan teniszlabda méretű dús virágú.
- Ilyen-e?
- Igen, az jó lesz.
- Mennyit és milyen színűt.
- 5-öt.
- De ezt párosával kell venni.
- Nem, nekem 5 kell. (Nem akartam elmagyarázni, hogy egy szál élőnek lesz, a többit meg nem tudom). 3 fehér és 2 sárga (Betippeltem, nem volt kedvem még egyszer telefonálni.)
Aztán pedig fizettem és gyorsan elhúztam a csíkot...

Azóta kiderítettem, hogy tényleg létezik ez a krizantémfajta, méghozzá Boris Becker Sunny néven. Hogy mi lett volna, ha így kérem bele se merek gondolni.

1 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

"Boris Becker Sunny" néven kérni virágot eléggé necces lenne. A legegyszerübb az üzletben rámutatni, hogy ezt kérem :)