2010. február 22., hétfő

Voucher

Fura ez a reggel. Egy újabb hét kezdődik. Nem volt semmi különbség a hétvége és a hétköznap között. A határidők közeledtével kénytelen voltam a hétvégét is munkára szánni. De nem baj. Már beindult a visszaszámláló a kirándulásig. Ha minden jól megy még 3 hét és irány Törökország egy körút erejéig. Érdekes a sors fintora, ugyanis eszem ágában sem volt Anatóliába menni. Csak hát megint licitáltam. És kicsit furán, de nyertem. Az utolsó pillanatban küldtem el egy biztosított licitet a mobilról, ami nem ment át. Meg is kaptam az értesítőt, hogy nem nyertem meg az utat. Másnap reggel meg jött a mail, hogy aki megnyerte visszalépett. Nekem meg a második helyről lehetőségem volt leütni a vételt még előnyösebb áron. Így hát leütöttem, megfizettem amit kellett és már megérkezett a voucher. Az útnak izgalma számomra, hogy német idegenvezetőnk lesz és semmit sem tudok németül. De valahogy mindig megértetem magam. A programból meg igyekszem megfelelő mennyiségű információt összegyűjteni. Majd meglátjuk hogy s mint lesz...

Nincsenek megjegyzések: