2010. február 2., kedd

Mozizós hétvége

Ez a hétvége egyfajta punnyadós hangulatban telt. Megnéztünk egypár filmet. Egyelőre a mozizásból ennyi elég is volt. Pénteken 3D-s moziban voltunk az Avataron. A filmkínálatból valahogy ez tűnt a legnézhetőbbnek. A 166 perc csak úgy elszaladt. Azt hiszem magával ragadott a film. Helyenként azon kaptam magam, hogy kiszáradt a szám. Aztán rájöttem, hogy be kellene azt csukni. Szóval nagyon tetszett. A kitalált világ karakterei, a szereplők is és a történet is egy teljes egészet alkotott. Valakik már látták a filmet vagy másfél hónappal ezelőtt. Én is csak ajánlani tudom annak, aki még esetleg nem látta.














Még aznap hazatérve a moziból hirtelen felindulásból megnéztük a Két szeretőt. Romantikus dráma. Huhhh. Az egyik idézőjeles kedvencem. De ez sem volt olyannyira rossz. Mondhatni egyszer nézhető.
Szombaton megnéztük A gyűjtőt. Voltak benne idegesítő részek. Nem szeretem az olyan filmeket, ahol a főhős teljesen abnormálisan cselekszik, mint ahogy azt a józan ész diktálná. Értem ezalatt, hogy felkelvén a kábulatból egy pszichopata barlangjában ahelyett, hogy fegyvert, vagy valamilyen önvédelmi eszközt keresne megeszi a számára kitett kábítóval mérgezett szendvicset. Na mondom, milyen egy lúzer. Pusztuljon:D...

Nincsenek megjegyzések: